Obavezno pročitati

Obavezno pročitati Module
Collapse
No announcement yet.

Hrđa-skidanje

Page Title Module
Move Ukloni Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mladene nije ti ta ideja losa i ja imam cetku na slolnoj brusilici i vako ove stvarcice koje se na kraju farbaju ja ih cistim setkom,a za coskove imam
    na Dremel-Multi isto cetkice i sve se cakli nakraju

    Comment


    • #32
      "Četke" sa prahom koje se koriste za poliranje inox bacava
      ....molim te, daj mi fotkaj tu četku da vidim kakva je :shock:

      Comment


      • #33
        ja ti imam običnu, ne sa prahom. Sjetio sam se da negdje imam zapisano kako se zove tekućina za čišćenje inoxa, čuo sam iz prve ruke da je fenomenalan za oštrice. Ja ga nisam do sada nabavljao i isprobao

        Comment


        • #34
          Prvotno napisano od allman
          "Četke" sa prahom koje se koriste za poliranje inox bacava
          ....molim te, daj mi fotkaj tu četku da vidim kakva je :shock:
          Ma ustvari radi se o cetki koja prilikom rada ispusta nekakav "polir" tj. taj prah (ili sta je vec, je u samoj cetki...) Cekam lika da mi to donese... pa savim sve podatke tu , i sliku...

          Comment


          • #35
            hmm politura za rosvajd ili INOX je uvidu hidraulicnog ulja,nesto slicno.
            ata sam se napolirao rosvajdni ograda dok sam radio,kukuuu :mrgreen:
            A za zeljezo politurai u jedno zastita je hidraulicno ulje ili wax-pasta od pcelinjeg voska. artyman:

            P.s. kad ispoliras mfino mirise na pceliji med :weedman:

            Comment


            • #36
              ne valja komplicirat s uklanjanjem te površinske hrđe koja se javi kad predmet izvadimo iz limunske kiseline i osušimo ga...ma sve je to super razne paste,strojevi i strojčići sa okruglom,neokruglom,mesinganom,željeznom,mjedenom i ostalim bla bla četkama...

              ja to riješim po staroj balkanskoj metodi-uzmem za 15 kn onu četku za skidanje hrđe s ručkom,i uhvatim predmet u ruku,u drugu ruku četka,ručka četke u balkansku šapu i kreće bolesni tempo trlich trlich dok se predmet ne počne sjajit kao srebro a meni ruka kojom ga četkam ne utrne i faca mi se ne zajapuri i oblije me znoj kao pravog radnika udarnika

              znam ja da je um caruje,ali ipak snaga klade valja,tj u ovom primjeru čvrsta balkanska ruka četkom mete svaku točkicu površinske korozije

              e da ne zaboravim,nakon tog odmah pranje u nitro razrjeđivaču i bojanje pod hitno....bar ja tako to radim

              Comment


              • #37
                Čitajući malo o nekim postupcima, mislim da bi bilo dobro predmete koji će biti bojani umjesto u razrjeđivaču ili acetonu ili kojem već otapalu masti bolje prati tj namočiti u fosfornoj kiselini iliti dobrom starom antikorozinu koji se čak i zove FOSidin u određenim verzijama te pustit da se osuše te onda bojat.
                Tako će se površina odmastiti i djelomično i fosfatizirat te će dobro primat boju, a možda se površina i nagrize jer je to kiselina a na nagriženu površinu se naravno boja isto bolje prima (inače se nagrizaju površine sa hcl-om).

                Evo što sam našao o jednom proizvodu :
                Floral 54 je tekuće, kiselkasto sredstvo za
                odmašćivanje i fosfatiziranje (željezni fosfat) na
                bazi kiselih alkalijskih metalnih fosfata, reagensa i
                fosforne kiseline.čelika. Proizvod Floral 54 na čeličnim
                predmetima rada ostavlja plavkaste do sivkaste
                slojeve fosfata.Istovremeno odmašćuje i fosfatizira gornju površinu metala, primjenom visokotlačne prskalice u istom se
                postupku otklanja površinska hrđa (razrjeđenje vodom u omjeru 1:3).
                U postupku odmašćivanja primjenjuje se u razrjeđen vodom u omjeru 1: 10, a za postupak fosfatiziranja primijenite razrjeđenje 1:3.

                Inače na hrđavoj površini ti antikorozini ne skidaju hrđu nego je pretvaraju u neki spoj tj valjda je fosfatiziraju (kao što piše) te se onda boja nanosi na to, naravno važno je da sad nije hrđa totalno trula da se sve raspada.
                Zato je i pogrešno ići skidati hrđu sa predmeta sa takvim sredstvom jer to nije klasična kiselina koja će izjesti hrđu kao što je limunska, klorovodična, dušična itd. da nakon nje ostane siva mat čista površina.

                Za dobro bojanje predmeta to najkvalitetniji način, recimo tvornički se oružje boja (ako će se odlčuit da će to bit finiš) na način da je površina fosfatizirana, obojana emajl lakom te onda sve zapečeno da se boja fiksira,
                npr. na taj način je finiširan jugo Škorpion m84.
                Takav finiš je otporniji na koroziju naravno ako se boja mehanički ne skine, jer klasično bruniranje mora se stalno uljit i čistit jer je to tek djelomična zaštita površine tj. zapravo konverzija površine na određeni kontrolirani željezni oksid koji je pasiviziran djelomično.

                To sve piše i ovdje :
                http://en.wikipedia.org/wiki/Phospha...ersion_coating

                Postoji i obično fosfatiziranje na oružju iliti parkerizing kako ameri to zovu, bez naknadnog bojanja, koje je tamo čini se popularnije od klasičnog bruniranja u toplim kupkama soli (koje je uobičajeni tvornički najjednostavniji način za velike količine, jer postoje i kvalitetniji načini bruniranja koji nisu tvornički isplativi, nego se primjenjuju na razini korisnika i specijaliziranih radionica recimo takozvani "rust bluing").

                Jedino nisam siguran je li proces "parkerizinga" potpuno istovjetan fosfatiziranju koje prethodi bojanju, ili ima nekih varijabli u korištenim sredstvima, količini i načinu.

                Comment


                • #38
                  Mislim da bi išlo.Ako je jača hrđa onda ga prije prođi sa čeličnom četkom.Kad ga izvadiš iz kiseline najprije operi sa vodom,osuši i onda ga još jednom prođi ili čeličnom ili mesinganom četkom.Javi kako je ispalo.

                  Comment


                  • #39
                    Prvotno napisano od sniper Vidi poruku
                    Mislim da bi išlo.Ako je jača hrđa onda ga prije prođi sa čeličnom četkom.Kad ga izvadiš iz kiseline najprije operi sa vodom,osuši i onda ga još jednom prođi ili čeličnom ili mesinganom četkom.Javi kako je ispalo.
                    hocu samo dok sljem stigne iz srbije krajem mjeseca zasad se samo raspitujem da sve imam spremljeno ia i to ce mi biti prvi sljem koji sredjujem al ida ga nebi prvo trebao ocistiti sa limunovom kiselinom i destilovanom vodomili poslije pozzzz

                    Comment


                    • #40
                      Možeš probat,ima raznih načina.

                      Comment


                      • #41
                        Prvotno napisano od sniper Vidi poruku
                        Možeš probat,ima raznih načina.
                        e snajper gdje bi mogao nabaviti cink protektor i dali bi mogao staviti mozda neki drugi cikn
                        Zadnja izmjena FILIPNJ; 22-07-10, 09:58.

                        Comment


                        • #42
                          Kod mene ih je na bacanje,jer je to potrošna roba na brodovima.Ali možeš to napravit i sa pocinčanim čavlima ili maticama.

                          Comment


                          • #43
                            ok ma znam ija da je to kod tebe na bacanje ali ja sam iz banja luke i to ovdje nema

                            Comment


                            • #44
                              Prvotno napisano od Mile_zg Vidi poruku
                              Čitajući malo o nekim postupcima, mislim da bi bilo dobro predmete koji će biti bojani umjesto u razrjeđivaču ili acetonu ili kojem već otapalu masti bolje prati tj namočiti u fosfornoj kiselini iliti dobrom starom antikorozinu koji se čak i zove FOSidin u određenim verzijama te pustit da se osuše te onda bojat.
                              Tako će se površina odmastiti i djelomično i fosfatizirat te će dobro primat boju, a možda se površina i nagrize jer je to kiselina a na nagriženu površinu se naravno boja isto bolje prima (inače se nagrizaju površine sa hcl-om).

                              Evo što sam našao o jednom proizvodu :
                              Floral 54 je tekuće, kiselkasto sredstvo za
                              odmašćivanje i fosfatiziranje (željezni fosfat) na
                              bazi kiselih alkalijskih metalnih fosfata, reagensa i
                              fosforne kiseline.čelika. Proizvod Floral 54 na čeličnim
                              predmetima rada ostavlja plavkaste do sivkaste
                              slojeve fosfata.Istovremeno odmašćuje i fosfatizira gornju površinu metala, primjenom visokotlačne prskalice u istom se
                              postupku otklanja površinska hrđa (razrjeđenje vodom u omjeru 1:3).
                              U postupku odmašćivanja primjenjuje se u razrjeđen vodom u omjeru 1: 10, a za postupak fosfatiziranja primijenite razrjeđenje 1:3.

                              Inače na hrđavoj površini ti antikorozini ne skidaju hrđu nego je pretvaraju u neki spoj tj valjda je fosfatiziraju (kao što piše) te se onda boja nanosi na to, naravno važno je da sad nije hrđa totalno trula da se sve raspada.
                              Zato je i pogrešno ići skidati hrđu sa predmeta sa takvim sredstvom jer to nije klasična kiselina koja će izjesti hrđu kao što je limunska, klorovodična, dušična itd. da nakon nje ostane siva mat čista površina.

                              Za dobro bojanje predmeta to najkvalitetniji način, recimo tvornički se oružje boja (ako će se odlčuit da će to bit finiš) na način da je površina fosfatizirana, obojana emajl lakom te onda sve zapečeno da se boja fiksira,
                              npr. na taj način je finiširan jugo Škorpion m84.
                              Takav finiš je otporniji na koroziju naravno ako se boja mehanički ne skine, jer klasično bruniranje mora se stalno uljit i čistit jer je to tek djelomična zaštita površine tj. zapravo konverzija površine na određeni kontrolirani željezni oksid koji je pasiviziran djelomično.

                              To sve piše i ovdje :
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Phospha...ersion_coating

                              Postoji i obično fosfatiziranje na oružju iliti parkerizing kako ameri to zovu, bez naknadnog bojanja, koje je tamo čini se popularnije od klasičnog bruniranja u toplim kupkama soli (koje je uobičajeni tvornički najjednostavniji način za velike količine, jer postoje i kvalitetniji načini bruniranja koji nisu tvornički isplativi, nego se primjenjuju na razini korisnika i specijaliziranih radionica recimo takozvani "rust bluing").

                              Jedino nisam siguran je li proces "parkerizinga" potpuno istovjetan fosfatiziranju koje prethodi bojanju, ili ima nekih varijabli u korištenim sredstvima, količini i načinu.
                              Nijedno sredstvo na bazi fosforne kiseline za uklanjanje hrđe s metala nije dobar medij po završetku obrade istim kao podloga za bojanje.Naime ta sredstva fosfatiziraju površinu metala,ali je isti taj fosfat idealan medij za ponovno nakupljanje i razvoj korozije.Zato ako se koriste za skidanje korozije,čak i po savjetu proizvođača potrebno je nakon obrade vodom ili barem nitro razrjeđivačem dobro oprati površinu.Proizvođači se kunu da je tad metal spreman za bojanje temeljnom bojom,međutim po mom iskustvu,a imam ga i previše kod skidanja korozije,takva siva mat površina obrađena sredstvima na bazi fosforne kiseline se OBAVEZNO mora očetkati čeličnom četkom do visokog sjaja,oprati nitro razrjeđivačem i tek tad bojati temeljnom antikorozivnom bojom.Inače se dogodi da za par mjeseci ili godinu dana vam se pojave zlokobne smeđe točkice na boji jer iznutra korozija se razvija na loše pripremljenoj podlozi i razara je kao rak zdravo tijelo...i pitanje je dana kad će izbiti van..također Hammerite boje ne valjaju jer stvaraju gumasti sloj i to nije ono šta tražimo kad restauriramo nešto..to nije to.

                              Comment


                              • #45
                                Prvotno napisano od allman Vidi poruku
                                Moj mali prilog temi (skinuto s Neta) , vidim da naš kemijski sa elektrolizom još nema iskustva pa evo...vodećim putem kolega "kemijski" ELEKTOLIZA:

                                http://king-prodaja.com/uradi_sam_ma...i_koroziju.php

                                artyman:
                                Ovo mi treba, ako neko ima kopirano neka mi pomogne, pošto link ne funkcioniše, a ja na žalost nisam arhivirao.

                                Comment

                                Working...
                                X